PracaGrupypl.praca.dyskusjeWiecej? › Re: Wiecej?
    From: d...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wiecej?
    Date: 20 Mar 2003 12:34:55 +0100

    Cóż, przede wszystkim jak sam napisałeś praca jest na czarno, więc nie masz
    żadnego ubezpieczenia, nie masz innych świadczeń, i nie dostaniesz świadectwa
    pracy... Całe życie nie bedziesz tam pracował za te grosze, a coś w CV musisz
    napisać... Napiszesz, że pracowałeś na czarno pare lat? że nic nie robiłeś?
    prędzej czy później na tym starcisz. To że teraz masz troche kasy to ok, ale
    zauważ... normalnie pracodawca nie tylko placi za parce wykonaną, ale za czas
    gotowości do pracy. Ty musisz byc gotowy 24 godziny na dobe... Zero planów.
    Szukaj innej pracy nawet za małe pieniadze ale na umowe, i wtedy bedziesz mial
    lepsza pozycje przetargowa... Szef albo zaprooponuje Ci etat albo jest głupi i
    biedzie sam robił to co TY do tej pory robiłeś... Ty bedziesz mial jakąś prace
    a on bedzie miał kłopoty, tylko co wtedy bedzie Cie to obchodziło. Powiesz mu
    krótko - albo etat albo nie dzwon do mnie czlowieku! tym, bardziej że
    niewyobrażam by ktos do mnie dzwonił po 23! dobre wychowanie nakazuje
    telefonowanie do godziny 21-tej. Tym bardziej jak dobrze zrozumiałem, on dzwoni
    a ty masz natychmiast stawic sie w firmie - dziwne ze jeszcze Ci sie nie
    zdarzyło, że akurat nie mogłes. I jeszcze jedno pytanko - szukasz wogóle innej
    pracy?