PracaGrupypl.praca.dyskusjeWiecej? › Re: Wiecej?
    From: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wiecej?
    Date: Wed, 19 Mar 2003 20:18:17 +0100

    Ludzik zwany Rafal, w wiadomosci
    news:b59ee3$srq$1@absinth.dialog.net.pl napisal:
    > [...]
    >
    > Ale to nie wystarczy, żeby zachęcić go do podwyżki - pomyśl jak on
    > może myśl eć - "niezły ten gość, i dużo więcej warty niż te
    > darmozjady. Ale skoro zgad za się na 6 zł/h przy tych warunkach, to
    > chyba mu dobrze".

    Otoz to. Dokladnie tak samo odczuwam te jego "mysli". Nie wiem tylko czy
    te 6zl nie stanowi pewnej gwarancji dla mnie, ze predzej czy pozniej po
    mnie beda dzwonic. Chcialbym dac mu do zrozumienia to, ze chcialbym
    wiecej ale nie wiem w jaki sposob to zrobic.

    > Tak więc wyraźnie musisz mu powiedzieć, że chcesz
    > zarabiać więcej. Oczywiście zakomunikowanie - "albo dostaję podwyżkę,
    > albo odchodzę", może ob rócić się dla Ciebie niekorzystnie.

    Jak juz w innym poscie napisalem - moze napisze na kartce jakies moje
    "warunki" albo "propozycje" bo gdy zaczne rozmawiac to zaczne sie jakac
    i nic z tej rozmowy dla mnie pozytywnego nie wyjdzie.

    > Ale mozesz to powiedzieć w inny sposób. Powiedz, że planujesz
    > małżeństwo, al bo, że masz kłopoty ze spłaceniem kredytu itp.
    > On po prostu musi wiedzieć, że ta sytuacja - mimo, że godzisz się na
    > nią - n ie jest dla Ciebie zadawalająca.

    To raczej nie "przejdzie". Z tego, co juz przez pol roku zdazylem
    zauwazyc -jest dosyc bezwzgledny i czy ktos potrzebuje pieniedzy czy
    nie - to juz nie jego sprawa. Oczywiscie jest bardzo wyrozumialy, gdy
    ktos choruje.
    --
    Neo[EZN] - http://wroclaw.dolny.slask.pl
    "Cytowanie wszelkich moich wypowiedzi jest prawnie zabronione.