PracaGrupypl.praca.dyskusjeWhirlpool-nagonki › Re: Whirlpool-nagonki
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Whirlpool-nagonki
    Date: Fri, 3 Oct 2008 05:10:27 +0200
    <gc078q$89a$1@news.onet.pl> <gc089g$kv0$3@opal.icpnet.pl>
    <g...@s...list.pl>
    <s...@p...org>
    <g...@s...list.pl> <gc0kc4$1k6a$1@opal.icpnet.pl>
    <gc2rm3$mt7$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gc2sk8$n8o$1@news.dialog.net.pl>
    <gc35ke$jql$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gc374k$va7$2@news.dialog.net.pl> <gc4tmf$hk8$1@achot.icm.edu.pl>
    <gc53fh$6h3$1@news.dialog.net.pl> <gc57b1$q44$2@achot.icm.edu.pl>
    <gc57op$qna$2@news.onet.pl> <gc587e$9p5$1@news.dialog.net.pl>
    <gc597e$4j6$1@news.onet.pl>

    W wiadomości news:gc597e$4j6$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Fakt, że ludzie zatrudniają się na umowę o pracę nijak nie dowodzi tezy,
    > że przepisy zawarte w KP są właściwe. Bo takiego argumentu używasz:
    > - przepisy KP są złe - ktoś rzecze
    > - Jotte mówi: nie, bo jednak ktoś się na KP zatrudnia.
    Jezu, wróćże proszę choć na chwilę do rozumu, czytaj uważnie i ze
    zrozumieniem.
    Gostek napisał wyraźnie, że "korzysci płynące z umowy o pracę są tak duże
    nie opłaca się zatrudniać", a ja mu na to, że jednak zatrudniają. Więc
    widocznie albo nie są tak duże, albo chłopina bredzi, albo jedno i drugie.
    Nic nie pisałem w tym momencie o KP.

    > Zatrudnia mimo to, że są złe, a nie dlatego, ze uważa je za dobre. Nieraz
    > nie ma wyjścia.

    > Argument analogiczny do Twojego "jak nie chcą, to niech nie zatrudniają".
    Przecież ty nie podajesz żadnych argumentów. Posługujesz się wyłącznie
    absurdalnymi nic nie obrazującymi przerysowaniami.
    Piaskownica.

    > Rozumiem, że jak wszystkie miasta w PL wprowadzą opłatę klimatyczną za
    > świeże powietrze, to biednym powiesz "jak nie chcecie, to nie
    > oddychajcie", albo - jeśli będziesz łaskawy - "jak chcecie, to przenieście
    > się na wieś".
    Znowu to samo.
    Chłopie nie zmyślaj już, nie cuduj, bo zaraz wymyślisz 25 lat pozbawienia
    wolności za puszczenie bąka w tramwaju

    > Oczywiście, że jałowe. Podobnie jak Twoje - jak nie chcą, to niech zwinął
    > swoje biznesiki.
    Jałowe jest twoje gadanie.
    Temu co napisałem nie jesteś w stanie przeciwstawić nic sensownego.
    I to mimo tego, że bardzo tezę uprościłem.

    --
    Jotte