PracaGrupypl.praca.dyskusjeWebdesigner - jakie zarobki? › Re: Webdesigner - jakie zarobki?
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Webdesigner - jakie zarobki?
    Date: Tue, 6 May 2008 18:48:59 +0200

    W wiadomości news:fvpi7u$24c$1@inews.gazeta.pl Rafi
    <r...@g...pl> pisze:

    > "Klepacz kodu" to dość pogardliwie napisane
    Nie miałem takiej intencji, ale jeśli trzeba to mogę dla równowagi o grafiku
    napisać pacykarz, mazak albo coś innego wymyślić. ;)

    > też wymaga kreatywności a już na pewno dużej wiedzy i umiejętności
    > rozwiązywania problemów.
    Nikt w to nie wątpi. Myślisz, że dobry murarz nie musi mieć dużej wiedzy i
    umiejętności rozwiązywania problemów? Fachowiec w każdej dziedzinie musi.

    > Sytuacja z zarobkami wynika nie z pozornej
    > prostoty
    Gdzieś ty o tej prostocie zobaczył?

    > tej pracy a z ilości programistów na rynku, co chwilę
    > przychodzą do nas aplikacje na stanowisko "programista php / mysql",
    > przychodzi też dużo studentów szukających praktyki na takim stanowisku.
    No i jaki stąd wniosek, skoro tego tak dużo jak piszesz?

    > Dodatkowo w firmie jest ich 4 a ja jestem jeden więc automatycznie (w
    > małej firmie) oznacza to mniejszą płacę.
    Nie bardzo rozumiem czemu.

    > Podstawą nadgodzin jest umowa ustna ;-)
    Pytałem co jest podstawą świadczenia pracy.
    Umowa o pracę, umowa cywilno-prawna, jeleń-naiwniak, czy co?

    > W praktyce to dostaję 2500zł i
    > 500zł jako niby bonus za te nadgodziny. Jest to u nas norma, wszyscy
    > łącznie z szefem siedzą tyle w robocie.
    Właśnie mając takie "rozwiązania" na myśli spytałem o podstawę świadczenia
    pracy.
    Kwota 2,5k (do łapy, of course?) nie powala, bonus na gębę nie wart
    uwzględnienia, bo nie masz jak go w razie czego dochodzić.

    > Na szczęście relacje są bardzo
    > ludzkie i np. jeśli chce wyjść na 1h coś załatwić czy nawet zjeść na
    > obiad coś innego niż chińska zupka to nie ma z tym najmniejszego
    > problemu.
    Spróbuj to robić codziennie i wtedy pogadamy.
    Ale - skoro jest tak dobrze - to dobrze.
    Tylko skąd w takim razie twoje pytanie?

    > Chodziło mi o jakieś przykładowe pensje z innych firm, mogą być z innych
    > regionów, jeśli będzie się opłacało to jak najbardziej mogę się przenieść.
    Się nie podejmuję, szczególnie na podstawie takich danych.
    Jak Schoeller wchodził na rynek polski ze swoimi lodami to za projekt i
    realizację chodnikowej durnostójki, nadruków na flagach, zapalniczkach,
    długopisach, koszulkach, czapeczkach itp. dwóch chłopaków dostało po
    przeciętnej krajowej.
    Tyle, że za prawie dwa lata...
    Zaś firma prowadząca kampanię reklamową (z nimi jako podwykonawcami) mało
    się nie posrała z radości, że się na ten kontrakt załapała (szybko potem ich
    spuścili, bo się lepszy oferent znalazł).

    --
    Jotte