PracaGrupypl.praca.dyskusjeWebdesigner - jakie zarobki? › Re: Webdesigner - jakie zarobki?
  • Data: 2008-05-09 05:23:06
    Temat: Re: Webdesigner - jakie zarobki?
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 09 May 2008 00:06:13 +0200, Any User napisał(a):

    > Może więc pomóż mi ją powiększyć i wskaż mi firmę, a w niej programistę
    > (stricte programistę!), który zajmuje stanowisko wyższe od szeregowego,
    > mogąc tym samym np. zarządzać pracą innych ludzi, czy ogólnie o czymś
    > globalnym decydować.

    Chciał przykład - to niech ma:
    Stanowisko, które po angielsku nazywa się "Technical lead"
    lub bardziej zwyczajowo "Subject-matter expert", czyli
    specjalista dla danego produktu.
    Jest to zazwyczaj programista, który ma spore doświadczeni nt. produktu
    i może oprócz kodowania np. koordynować pracę pozostałych - albo przed
    zakodowaniem, tworzyć wymagania dla oprogramowania.

    Stanowisko pracy wg umowy - "Inżynier oprogramowania".

    Waldek