PracaGrupypl.praca.dyskusjeWebdesigner - jakie zarobki? › Re: Webdesigner - jakie zarobki?
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Webdesigner - jakie zarobki?
    Date: Tue, 6 May 2008 15:16:58 +0200

    W wiadomości news:slrng208en.2ns.LCF@somewhere.in.heaven Lukasz 'LCF'
    Jagiello <L...@...LOVE.SPAM> pisze:

    > Ciekawe czemu tak cieżko dobrych programistów znaleźć skoro to takie
    > "proste" zajęcie.
    Nie napisałem, że proste, stwierdziłem jedynie, że pozycja (w hierarchii
    tego zawodu) relatywnie niska.
    Dla mnie np. okazało się za trudne i za nudne. Próbowałem kiedyś sił w tej
    dziedzinie i po pewnym czasie okazało się, że to nie moja bajka.

    Czemu trudno znaleźć dobrych? Bo ja wiem?, przypuszczam, że to chwilowa
    specyfika naszego rynku, zepsutego onegdaj przez uczniów i studentów
    dorabiających sobie w ten sposób. Może brak (jeszcze) naturalnej rotacji -
    najlepsi programiści zostaja projektantami, szefami projektów, słabsi
    odchodzą do innych prac, na ich miejsce przychodzą nowi, juz na wstępie
    dobrze przygotowani, zdobywają doświadczenie, szkolą się, awansują itd. To
    się pewnie po jakimś czasie unormuje.
    Być może dlatego właśnie teraz ktoś, kto trochę przekracza średnią jest tak
    poszukiwany i czasem tyle zarabia (o czym pisze np. Marek, któremu się
    wydaje, że wie lepiej).

    --
    Jotte