PracaGrupypl.praca.dyskusjeWebdesign czy na tym można jeszcze zarobić ? › Re: Webdesign czy na tym można jeszcze zarobić ?
    From: Darek Adamkiewicz <d...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Webdesign czy na tym można jeszcze zarobić ?
    Date: Sun, 12 May 2002 20:54:15 +0200

    "Adam F." wrote:

    > Sam się tym zajmuję, i niestety w dużej mierze jest tak jak piszesz -
    > domorośli pseudo-designerzy oferujšcy swoje "usługi" za 50 zł psujš rynek
    > (który i tak jest dość ograniczony). Czasem gdy słyszę oczekiwania
    > potencjalnych klientów, nie wiem czy mam się śmiać czy załamywać ręce.
    > Zresztš aby nie być gołosłownym, podam ostatni przykład: strona korporacyjna
    > (firma dość znana w swojej branży, ale z oczywistych względów nazwy nie
    > wymienię) z wersjš polskš, angielskš i niemieckš - wraz z wykonaniem
    > tłumaczeń, wersjš DHTML i Flash, wszystkich podstron jak wynikło z wyliczeń
> [...]

    Podywaguje - jesli ta oferta zostala zlozona przez osobe prowadzaca dzialalnosc/
    firme
    - to wydaje sie to wrecz niemozliwe - chyba, ze ten ktos probuje zdobyc
    referencje
    (czyli doklada w tym wypadku) - albo calosciowo obsluguje dana firme - wtedy
    wystawi fakturke za
    czyszczenie drukarek rekompensujaca koszt wykonania projektu.

    Pozdrawiam
    Darek