PracaGrupypl.praca.dyskusjeWdrożeniowiec - jak to wygląda od drugiej strony › Re: Wdrożeniowiec - jak to wygląda od drugiej strony
    From: Archi <i...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wdrożeniowiec - jak to wygląda od drugiej strony
    Date: Thu, 14 Jul 2005 12:50:45 +0200

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Generalnie dostosowuje konfiguracje, bo zmiany w programie robi nadal
    > produkcja.

    > Nie bedzie dobrym wdrozeniowcem ten, kto nie programowal w technologii,
    > w ktorej jest napisany instalowany program ....
    >
    > Najgorzej mają ci, ktorzy instalują systemy wielomodułowe, ktore
    > komunikują się z urządzeniami, bazami danych, są uniwersalnie napisane
    > pod rózne systemy operacyjne.
    >
    > Najprosciej mają wdrożeniowcy, ktorych robota ogranicza się do odpalenia
    > jednego pliku exe i wpisaniu po drodze konfiguracji ;)

    Często jest tak, że tzw. wdrożeniowcy (przy okazji: jak takie stanowisko
    nazywa się po angielsku albo jaki jest ang. odpowiednik?) po prostu nie
    chcą pracować jako programiści, bo np. lubią jak im sie krajobraz
    zmienia :) Ja lubię programować choć robić to i tylko to, to raczej nie.

    Rzeczywiście wdrożeniowcy muszą być "przekrojowi". Byle by tylko byli
    (coraz bardziej) potrzebni (więcej klientów => więcej miejsc pracy =>
    większe zapotrzebowanie na coraz lepszych wdrożeniowców => lepsze
    wynagrodzenia => normalniejsze warunki życia)

    Archi