PracaGrupypl.praca.dyskusjeWczesniejsza emerytura a urlop › Re: Wczesniejsza emerytura a urlop
  • Data: 2004-01-25 18:43:04
    Temat: Re: Wczesniejsza emerytura a urlop
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    >
    > Po przeszlo 34-latach pracy w przychodni lekarskiej, postanowilam
    > przejsc na wczesniejsza emeryture i dalej pracowac w dotychczasowej
    > firmie w ograniczonym zakresie, na umowe cywilno-prawna.
    > Lekarzy z moja specjalizacja w okolicy brakuje, rozmowy o rozwiazaniu
    > dotychczasowej umowy i podpisaniu nastepnej przebiegaly gladko, az do
    > czasu wizyty w kadrach i precyzowaniu detali.
    > Punktem spornym okazal sie urlop, lub jego rekompensata za biezacy rok.
    > Pani kadrowa stwierdzila, ze nalezy mi sie urlop w wysokosci proporcjonalnej
> [...]

    Witam
    Kadrowa ma rację. Urlop należy się w wymiarze proporcjonalnym do okresu
    przepracowanego w roku ustania stosunku pracy - art.155 prim kp. Art.92 prim.
    dotyczący odprawy w związku z przejściem na emeryturę lub rentę od 01.01.2004
    nie obowiązuje, został uchylony u listopadzie ub.r. ( Dz.U. nr.213 z 2003
    poz.2081 ) a więc z odprawy nici. Pozdrawiam