PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wakcje.pl - Nie Warto tam Pracować (KOŁCHOZ PRACY)

  • 1. Data: 2006-05-17 23:59:54
    Temat: Wakcje.pl - Nie Warto tam Pracować (KOŁCHOZ PRACY)
    Od: "wojtas23" <s...@o...pl>

    Witam
    Zadnych pozytywnych wrazeń po miesiacu pracy tam(atmosfera
    tragiczna,przełożeni jeszcze gorsi,obiecywane szkolenia na rozmowie
    rekrutacyjnej to w gruncie rzeczy TOTALNA FIKCJA), jeżeli kogoś interesuje
    bezsensowne wklepywanie danych do komputera (na to nie potrzeba mgr.) to jak
    najbardziej polecam ,a jezeli ktos ma wieksze ambicje to zdecydowanie
    odradzam SZKODA CZASU
    Aha i rekrutacja jest prowadzona non-stop(czytaj wklepywacz danych) takze w
    kazdej chwili mozecie być zwolnieni za np.jednorazowe 3 minutowe spóźnienie
    do pracy.Ta firma to pomyłka

  • 2. Data: 2006-05-18 06:15:23
    Temat: Re: Wakcje.pl - Nie Warto tam Pracować (KOŁCHOZ PRACY)
    Od: tomek <t...@v...pl>

    wojtas23 napisał(a):
> [...]
    > bezsensowne wklepywanie danych do komputera (na to nie potrzeba mgr.) to jak

    są szkoły po których magistrzy i do tego sie nie nadają

  • 3. Data: 2006-05-18 10:12:24
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

    > są szkoły po których magistrzy i do tego sie nie nadają

    Każda szkoła potrafi takich wypuszczać. Wystarczy regularnie czytać grupę, aby
    się o tym przekonać.

    --
    CZYŚCIWO
    W Niemczech taka bieda, że już polskie szmaty piorą www.mewa.prv.pl

  • 4. Data: 2006-05-19 06:07:41
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > najbardziej polecam ,a jezeli ktos ma wieksze ambicje to zdecydowanie

    Na studiach magisterskich powinni wyksztaltowac tyle wyobrazni, zeby wiedziec, ze
    kiepski portal internetowy, zyjacy ze zbierania ogloszen, nie bedzie mial super
    kreatywnej roboty dla Ciebie.
    Wojtek

  • 5. Data: 2006-05-19 06:51:38
    Od: "Forest" <g...@w...pl>

    ja twoją myśl uogólnię - na dobrych studiach magisterskich powinni nauczyć
    umiejętności oceniania potencjalnego pracodawcy;

    mnie tego nie nauczono, więc musiałem się tego nauczyć sam, w praktyce;

    oj bolesna była to lekcja;