PracaGrupypl.praca.dyskusje › WYSOKIM PODATKOM I BEZROBOCIU -NIE

  • 1. Data: 2004-05-20 13:16:31
    Temat: WYSOKIM PODATKOM I BEZROBOCIU -NIE
    Od: "leslaw" <l...@o...pl>

    JESTEŚ PRZECIWKO BEZROBOCIU,BAŁAGANOWI ,WYSOKIM PODATKOM wejdź na stronę
    www.ustawa.info

    --
    Leslaw

  • 2. Data: 2004-05-20 14:48:04
    Temat: Re: WYSOKIM PODATKOM I BEZROBOCIU -NIE
    Od: "523" <d...@w...pl>

    a co z ubezpieczeniem (ZUS-em) obecnych emerytów
    co z ochroną zdrowia

  • 3. Data: 2004-05-20 18:52:21
    Od: "Maksik" <s...@p...pl>

    Użytkownik "523" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > a co z ubezpieczeniem (ZUS-em) obecnych emerytów
    > co z ochroną zdrowia

    A co będzie ze mną?Same kłody pod nogi...

  • 4. Data: 2004-05-22 12:44:03
    Od: "tele" <d...@w...pl>

    Robota bardzo wredna i czasochłona, po ubezpieczeniu wszystkich z rodziny i
    znajomych koniec dochodów. A z tym kursem to cię chyba wyrolowali. ja byłem
    kiedys agentem znanego towarzystwa w Polsce, materiały dostałem od nich, za
    darmo mnie przeszkolili, za egzamin tzw. licencje PUNU zapłaciłem sam (był
    to koszt kilka lat temu ok 200zł). Jeszcze jedno na tych kursach,
    spotkaniach itd to jest totalne pranie mózgów.