PracaGrupypl.praca.dyskusjeWWW i giełdy pracy/zleceń (e-zlecenie.pl 3lance.pl) › Re: WWW i giełdy pracy/zleceń (e-zlecenie.pl 3lance.pl)
    From: "Piotr" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: WWW i giełdy pracy/zleceń (e-zlecenie.pl 3lance.pl)
    Date: Thu, 7 Aug 2003 17:32:23 +0200

    helo ,
    > zgadzam sie ze pomysl beznadziejny!
    > Nikt na tym nie zyskuje... do przetargu nie staja profesjonalne studia a
    > pracodawca wybierajac najtansza oferte wybiera najwieksze zlo!

    Co do beznadziejności pomysłu to się z Twoją(Waszą) opinią nie zgodzę.
    Owszem w polsce wyglądało to tak, że zawsze znalazł się (i dalej się
    znajdzie)
    ktoś kto za grosze wykona jakąś pracę, a że wykona ją słabo to już inna
    sprawa.
    Sądzę jednak, że możliwe byłoby stworzenie systemu w którym nie byłoby
    obowiązku wybrania najtańszej oferty i to już miało by choć pół ręki i 3/4
    nogi.
    Wydaje mi się, że w aktualnej sytuacji polskiego rynku pracy zarówno
    ogólnopolski
    jak i międzynarodowy serwis tego typu mógł by się przydać.
    Szczególnie chodzi mi o kontakt z zagranicznym pracodawcą dla polskiego
    bezrobotnego. W końcu każdy (ja przynajmniej) chciałby pracować w domku za
    np 20USD/h

    > Poza tym serwi wykonany jest beznadziejnie i niestarannie! Chlopie
    zatrudnij
    > grafika i copyrighter`a!

    a gdzie ja napisałem, ze to ja wykonalem ten serwis ?? Nie mam z nim nic
    wspolnego,
    a adres podalem tylko zeby dokladniej wytlumaczyc czego szukam.

    Co do mojego pytania o zagraniczne serwisy to na www znalazłem
    rentacoder.com
    Wygląda na trochę poważniejszy niż te wspomniane w topicu (ma jakieś 600
    ofert).

    --
    pozdrawiam
    piotrek