PracaGrupypl.praca.dyskusjeW kwestii formalnej... › Re: W kwestii formalnej...
    From: "gromax" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: W kwestii formalnej...
    Date: Wed, 07 Jul 2004 19:52:15 +0200

    > własnie po to, żeby zadeklarować sosób zapisu,
    Czyli że będziesz używać pliterek albo nie. Polskich możesz używać
    w iso8899-2, ascii możesz uzywać w (prawie) kazdym systemie kodowania.
    Czyli jeżeli zadeklarujesz 8859-2, to możesz, ale nie musisz uzywać
    pliterek. w deklaracji 1250 juz popełniasz błąd (obojętnie, czy używasz pliterek)
    ponieważ ten zestaw jest niedozwolony

    > Wiem po co jest naglowek. I wiem ,ze naglowek powinien zawierac te
    > informacje, ktore sa potrzebne.
    i tak własnie ma być. Nie możesz uzywać dowolnego zestawu znaków. Możesz
    tylko wybrać jeden z obowiązujących

    > I wiem tez, ze nalezy dazyc do zmniejszenia ilosci zbednych informacji
    > przesylanych internetem.
    > Jesli nie stosuje pliterek, to po co informacja o kodowaniu? Przeciez nie ma
    > co kodowac?
    (prawie) Wszystkie strony kodowe zawierają uniwersalny zestaw znaków zwany ASCII.
    Jeżeli chcesz używac tylko tych znaków, zadeklaruj dowolny dopuszczalny.
    A znaki kodowane są zawsze. Nawet jeżeli używasz jedynie standardu ASCII

    > A z tym potencjalnym sianiem krzaczkow, to proponuje tez pozamykac
    > ewszystkich facetow za gwalt - co z tego, ze nie zgwalcili, ale posiadajac
    > ptaka deklaruja potencjalna mozliwosc ;-)
    > Wiesz co, popadasz w skrajnosc ;-)
    nie ja, ty popadasz dając takie analogie. Sam fakt posiadania męskiego przyrodzenia
    daje tylko i wyłącznie MOŻLIWOŚĆ jego użycia.
    nie daje podstaw do NIEWŁAŚCIWEGO użycia, potencjalnie of course.
    BTW, tu nie chodzi o to że MOŻESZ użyć niewłaściwych krzaczków.
    Oznacza to ni mniej ni więcej, jak to że jak będziesz używać znaczków to one będą
    we właściwej (lub niewłaściwej) stronie kodowej. Obojętnie, czy użyjesz znaków spoza
    ASCII

    > PiotrG
    gromax