PracaGrupypl.praca.dyskusjeW kwestii formalnej... › Re: W kwestii formalnej...
  • Data: 2004-07-08 09:29:26
    Temat: Re: W kwestii formalnej...
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 08 Jul 2004 05:03:54 +0200, PiotrG wrote:

    > Jasne. Sa kodowane, np A = 65. Problem w tym, ze A = 65 zarowno w
    > czystym ASCII, jak i w Win1250. B i C tez. Spacja tez. Gdzie wiec problem?

    Ja nie wiem. Po prostu tłumacze to komus kto wydaje się być niezorientowany
    (w końcu nie musi, a czasem warto wyjaśnić "alfabet")

    > Nie, nie - znaczki o kodach < 127 sa tak samo kodowane w Win1250, jak i w
    > ASCII i w ISO-8859-2. Chyba, ze myslisz np. o EBCDIC - tam rzeczywiscie _wszystko_
    > jest inaczej ;-)
    dlatego pisalem że (prawie) wszędzie.

    > A wiec _nie_ma_takiej_mozliwosci_, zeby staly sie krzaczkami - no chyba ze
    > sie rypne
    > i jakas pliterka sie przemknie (tak bylo w przypadku mojego ogloszenia i juz
    > to z
    > Przemkiem wyjasnilismy), ale chyba nie o rypniecie Ci chodzilo.
    Nie, bardziej o wyjaśnienie osobom zainteresowanym o przyczynę
    umieszczenia w nagłówku sposobu kodowania znaków w dalszym tekście.
    Bynajmniej bez żadnych wycieczek

    > PiotrG
    gromax