PracaGrupypl.praca.dyskusjeW kwestii formalnej... › Re: W kwestii formalnej...
    From: "chinol" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: W kwestii formalnej...
    Date: Wed, 7 Jul 2004 18:05:21 +0200

    > są przyjemniejsze w obsłudze, mam dużo większy wpływ na działanie
    wewnętrznych procesów,
    > są dużo łatwiejsze i skuteczniejsze w zabezpieczeniu, lepiej zarządzaja
    pamięcią.
    > I bardziej je lubię, bo za pomocą jednej komendy a nie skomplikowanej
    nieraz klikologii
    > osiągnąć żądany efekt. Przykład - sprawdź szybko, co obciąża pamięć lub
    procesor, zmniejsz
    > (nie zabij) to obciążenie, sprawdź który użytkownik obciąża system.
    podpowiem, że services
    > w winzgrozie nie pokazuje wszystkiego co się dzieje w systemie.

    Masz at, pmon, ptreetlist, clearmem, memsnap, typepref itp itp itp
    Jak chcesz konsole posixowa to rowniez no problem - na kazdym dysku
    instalacyjnym windowsa jest odpowiedni soft, tylko trzeba go doinstalowac
    (wiadomo czemu nie robi sie tego z automatu przy instalacji).

    Unixy sa starsze, bardziej poukladane, latwiejsze, opisane w 100% oraz
    niestety czesto ORTODOKSYJNE. Konsole sa potezne (o ile ktos potrafi z nich
    w pelni korzystac), masz pod reka sedy, awki, pytony, grepy itd itd.
    Jednak windy tez potrafia wiele, tylko zazwyczaj nikomu sie nie chce w to
    bawic bo winda to winda. Stosunek do microsoftu mam taki jaki mam
    (krwiopijca gates i marketing forever) ale nie mozna zaprzeczyc, ze
    dzisiejszy windows to diabelnie skomplikowany system informatyczny i jak na
    taki poziom komplikacji sprawuje sie nad wyraz dobrze (stosunek sprawnosci
    automatu do stopnia jego skomplikowania).

    Tomek