PracaGrupypl.praca.dyskusje › :)))) W koncu :)))))

  • 1. Data: 2004-02-19 21:55:30
    Temat: :)))) W koncu :)))))
    Od: "Lygas" <l...@n...pl>

    Witam

    az musze sie pochwalic ...

    po 8 miesiacach w koncu dostalem robote - :)) na calkiem niezlym
    stanowisku :) Tylko jak zawsze w tym kraju po znajomosci ...

    POwodzenia dla szukajacych !! DACIE RADE

    ( musialem to z siebie wyrzucic )

    pzdr

    szczesliwy student :)

  • 2. Data: 2004-02-19 22:24:26
    Temat: PILNIE POSZUKUJE ZNAJMOSCI
    Od: "KT" <s...@w...pl>

    > po 8 miesiacach w koncu dostalem robote - :)) na calkiem niezlym
    > stanowisku :) Tylko jak zawsze w tym kraju po znajomosci ...
    > POwodzenia dla szukajacych !! DACIE RADE

    jak w temacie :) kurcza felek to moze i ja dostane :) ej znajomi, odyzwac
    sie.....

    adres jest w poscie...
    to ja zaparze kawke i poczekam... :)
    a tobie powodzenia zycze i wciagaj innych :)
    bravo
    k.

    ps. jak dostane tez sie pochwale obiecuje :)

  • 3. Data: 2004-02-20 10:07:09
    Temat: Re: :)))) W koncu :)))))
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl>

    No to moje gratulację:)))
    Życzę powodzenia i niezłych kokosów :P

    P.S. czy nie zauważyliście że takich postów jest ostatnio coraz więcej.
    Czyżby cos ruszyło na rynku pracy? Miejmy nadzieję że tak:))

    Optymistka:)
    --
    Kasik
    GG: 243137

  • 4. Data: 2004-02-22 16:27:27
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Katarzyna Sokół" <kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl> napisał w wiadomości
    > No to moje gratulację:)))
    > Życzę powodzenia i niezłych kokosów :P
    > P.S. czy nie zauważyliście że takich postów jest ostatnio coraz więcej.
    > Czyżby cos ruszyło na rynku pracy? Miejmy nadzieję że tak:))
    [...]

    Ludzie sobie przypomnieli, że mają rodziny, wujków, ciotki, 10tą wodę
    po kisielu...
    Teoretycznie każdego człowieka do innego człowieka dzieli maks. 5-6 osób...
    :->

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl