PracaGrupypl.praca.dyskusjeVisualC › Re: VisualC
    From: "Piotr Kolanowski" <p...@g...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: VisualC
    Date: Thu, 19 Sep 2002 14:48:51 +0200

    > Specyfika pisania kodu, umiejscowienie narzedzi, skroty klawiaturowe,
    gotowe
    > schematy, nawet sztuczki i specyficzne komendy.

    Przeciez kompilator na ktorym piszesz to przede wszystkim zestaw bibliotek
    ktorymi sie poslugujesz, a te chyba roznia sie diametralnie pomiedzy MS VC++
    a Borlandem?
    IMHO nauczenie sie jezyka (skladni) to pikus w porownaniu z nauczeniem sie
    wszystkich bibliotek. Niedawno przesiadlem sie z VB na C# i nie
    bylo to specjalnie trudne, zajelo mi jakies 2 mce dojscie do pelnej
    produktywnosc, ale tylko dzieki temu ze biblioteki byly w miare zblizone.
    W zyciu w tak krotkim czasie nie przesiadl bym sie na Jave.
    Nie wiem z jakich bibliotek korzysta Borland (kiedys mieli swoje wlasne,
    ale gdzies mi sie obilo o uszy ze sie poddali i zaczeli korzystac z MFC)
    ale wydaje mi sie ze to zasadnicza roznica czy ktos pisze w VC++, czy
    Borland C++ (jakkolwiek to cos sie nie nazywa).

    Pozdrawiam, m.

    ----
    As soon as the rush is over, I'm going
    to have a nervous breakdown.