PracaGrupypl.praca.dyskusjeVisualC › Re: VisualC
  • Data: 2002-09-20 16:21:00
    Temat: Re: VisualC
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski) szukaj wiadomości tego autora

    Czesc.
    >A ja wiem. Np. pisac aplikacje klient-serwer,
    Oczywiscie, tak jak mozna okrazyc ziemie na skuterku do rozwozenia
    pizzy. (tak jak ten facet z reklamy na Discovery)
    Czy jest to jednak normalna forma podrózowania? (wyobrazcie sobie
    skuterki "bussines class" --dla zamoznych :)))))) )
    Przyznam ze ja nie jestem az *tak* ambitny (a moze po prostu jestem
    normalny) i do takich rzeczy wole uzywac *wlasciwych* narzedzi (w tym
    przypadku Java'y)

    >tworzyc biblioteki .dll, kontrolki ocx...
    >Troche jednak tego jest.
    To fakt, pod tym systemem operacyjnym jest spory balagan z
    bibliotekami, trudno sie polapac, jaka technologia jest na topie w tym
    tygodniu...
    Co do ich tworzenia, to równie dobrze mozna to zrobic w kazdym innym
    *wspólczesnym* narzedziu, nie koniecznie nawet w C/C++ --uwaga jak
    wyzej.
    Pozdrawiam
    Artur

    PS. A propos "*wspólczesnych* narzedzi" VC++ do wspólczesnosci wiele
    brakuje.
    IMHO: cale wieki... :)