PracaGrupypl.praca.dyskusjeVisualC › Re: VisualC
  • Data: 2002-09-18 11:46:27
    Temat: Re: VisualC
    Od: "Pafelek" <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:am9m6i$65c$1@news.gazeta.pl...

    > Człowieka, który zna VC++ i nie może się szybko nauczyć posługiwać
    Borlandem
    > rzeczywiście bym nie zatrudnił. Jeśli nie potrafi czegoś takiego, to jest
    > duża szansa, że w ogóle mało potrafi.

    Pomijajac jaka akurat jest sytuacja w tym przypadku - odroznij umiejetnosc
    poslugiwania sie narzedziem od znajomosci jego, to nawet roznica miesiecy.
    Specyfika pisania kodu, umiejscowienie narzedzi, skroty klawiaturowe, gotowe
    schematy, nawet sztuczki i specyficzne komendy. Lepiej miec kolejna osobe,
    ktora zna narzedzie i od razu wlaczy sie w projekt niz szkolic kogos do
    obslugi czegos, co zna, za pomoca innego narzedzia. Co z tego, ze znam PSP i
    Photoshopa, sa bardzo podobne, ale pewne rzeczy robi sie inaczej, Photoshopa
    znam i umiem sie poslugiwac, PSP mam w malym palcu i z zamknietymi oczami
    obsluguje. Te sama rzecz potrafie zrobic i w jednym i w drugim, ale w PSP
    zajmie mi to o wiele mniej czasu.

    --
    Pafelek