PracaGrupypl.praca.dyskusjeVOBIS + PRACA › Re: VOBIS + PRACA
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: VOBIS + PRACA
    Date: Wed, 01 Apr 2009 23:16:15 +0200

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:gr0kca$a4e$1@news.onet.pl Liwiusz

    > Słusznie rozumiesz. I nie chodzi tu o moje rozumienie. Tak jest w
    > rozumieniu języka urzędowego.

    Nie znam takiej urzędowej definicji miejsca pracy.

    > I co wówczas wpiszesz w różnego rodzaju dokumentach jako "miejsce pracy"?
    > Rozumujesz językiem potocznym. W takim przypadku nie ma miejsca pracy.
    > Jest prowadzenie DG.

    To zależy przede wszystkim kto i w jakim celu pyta. Jeśli chodzi o
    formalny adres zakładu pracy, to przy DG jest to zazwyczaj adres
    zamieszkania samozatrudnionego. Jeśli komuś zależy na fizycznym miejscu
    pracy (np. żeby w razie konieczności kontaktu wiadomo było, gdzie
    szukać), to można podać adres VOBISu. Zazwyczaj tego typu pytania nie
    mają na celu zebranie informacji tylko od pracowników, ale też od osób,
    które wykonują pracę na podstawie innych umów - jak na przykład "miejsce
    pracy" rodziców zapisane w dzienniku lekcyjnym (jeśli jeszcze szkoły
    zbierają takie informacje).

    --
    Liwiusz