PracaGrupypl.praca.dyskusjeVAT i umowy o dzielo / zlecenia › Re: VAT i umowy o dzielo / zlecenia
    From: Boguc <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: VAT i umowy o dzielo / zlecenia
    Date: Tue, 09 Nov 2004 20:56:00 +0100

    gosc wrote:
    > [...] ale wiadomo jak
    > to jest u nas.

    Jak u nas jest? NIKT nie wie! Pracuje na umowe o dzielo od wielu lat i
    wierz mi, jestem tym problemem zainteresowany do bolu. NIKT mi jeszcze
    nie odpowiedzial wiazaco, a pytalem setki prawnikow, doradcow, etc. W
    firmie, ktorej ostatnio robilem prezentacje, zagadnalem (juz rutynowo)
    ksiegowa. Wiesz co odpowiedziala? "Tak, tak, duzo ludzi mnie o to pyta,
    tu duzo zewnetrznych architektow i grafikow pracuje. Wyslali mnie na
    szkolenie organizowane przez Ministerstwo Finansow, ale to szkolenie
    zostalo odwolane, bo organizator sam nie wie, jak jest..."