PracaGrupypl.praca.dyskusjeUzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca › Re: Uzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca
    From: "R-network" <b...@p...iq.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Uzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca
    Date: Sat, 22 Jun 2002 14:00:44 +0200

    Użytkownik "010" <n...@s...sse.pl> napisał w wiadomości
    news:af1kua$q2g$1@news.tpi.pl...
    > Nic dziwnego, że pracownika nie możesz znaleść skoro oczekujesz
    > że przyjdzie ci pracownik z firmy o podobnym profilu, wykonywyjącą
    > podobne czynności i mającą 3 lata praktyki w tejże firmie.
    > Wyślij ludzi na szkolenie, jak w każdym cywilizowanym kraju.
    >
    > Sądząc po wypowiedziach większość z Was nie jest pracodawcami . To znaczy
    stajecie po drugiej stronie bariery bo tak jest wygodniej. Jest na kogo
    ponarzekać. Nie trzeba podejmować zadnych decyzji. Odwalić swoje wziąć kasę
    i do domu. Ja mam podobne doświadczenia jak Piotr chociaż jestem z innego
    regionu. Po dziesiatkach rozmów kwalifikacyknych stwierdziłem że rezygnuję z
    zatrudniania pracowników, poświecę noce i weekendy, natomiast nie zatrudnię
    tej całej rzeszy nieudaczników. Zamiast krytykować pokazcie co potraficie.
    Zostańcie pracodawcami i udowodnijcie że potraficie to zrobić lepiej.
    Podejrzewam że większość znajdzie tysiąc powodów na "nie". A to brak
    kapitału a to "do tego się nie nadaję". Wiele działalności można rozpocząć
    bez kapitału natomiast jeśli ktoś się do czegoś nie nadaje to niech nie
    wypowiada się na ten temat. Ponadto jedna zasadnicza sprawa : kto płaci ten
    stawia warunki. Jesli Wam się to nie podoba to sobie ponarzekajcie, jednak
    to niczego nie zmieni. Pozdrawiam

    Rysiek