PracaGrupypl.praca.dyskusjeUzależnienie dalszego zatrudnienia od zawarcia umowy cywilnoprawnej › Re: Uzależnienie dalszego zatrudnienia od zawarcia umowy cywilnoprawnej
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Uzależnienie dalszego zatrudnienia od zawarcia umowy cywilnoprawnej
    Date: Thu, 29 Nov 2007 20:35:43 +0100

    W wiadomości news:fimfbm$k7g$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Nie znam treści umowy, ale skoro ona jest tak rygorystyczna, to może
    > zastosować strajk włoski: podpisać i skrupulatnie jej przestrzegać,
    > łącznie z nieprzedstawianiem się przez telefon :)
    Pracownik już jakiś czas pracuje. Wydaje mi się więc, że taka umowa to
    zmiana warunków pracy, więc wymaga określonej procedury. Ciekaw jestem, czy
    pracodawca przedstawił warunki tej umowy we właściwy sposób (i potem będzie
    musiał odmowę podpisania podać jako powód wypowiedzenia), czy wszystko jest
    na gębę (i potem będzie szukał pretekstu do rozwiązania stosunku pracy).

    --
    Jotte