PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrząd Pracy i terminy › Re: Urząd Pracy i terminy
  • Data: 2004-06-03 13:23:46
    Temat: Re: Urząd Pracy i terminy
    Od: wronga <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Rafał napisał:

    > Urząd Pracy wyznacza terminy kolejnych, co miesięcznych spotkań.
    > Niestety, jedno z nich mi nie pasuje, wypada w jakieś święto rodzinne,
    > na którym muszę być, nie mam możliwości zmiany jego terminu... Pytanie -
    > czy UP może/musi/nie może (dlaczego?) zmienić mi tego terminu, przesunąć
    > go o dzień w tył, w przód?

    Termin można przesunąć tylko w wyjatkowych sytuacjach. Nie przesuną Ci
    go ze wzgledu na uroczystość rodzinną (chyba ze miałby to być Twój
    ślub). Wszystko musisz miec na papierze, np. że masz bardzo wazny
    egzamin w innym mieście i nie masz fizycznej mozliwości "odhaczyć" sie w
    tym dniu urzędzie pracy. Najlepiej zrobic to przed wyznaczonym terminem
    stawienia, ale na usprawiedliwienie masz 5 dni.
    Bez waznego powodu nie przesuwaja terminu, bo masz być gotowy do pracy
    każdego dnia i tylko choroba lub jakieś ważne sprawy Cie przed tym ratuja.

    wronga
    ---------
    Jeśli szukasz pracy albo interesujesz się rynkiem pracy wypełnij proszę
    ankietę na stronie kolos.math.uni.lodz.pl/~dudkiewicz/ . Tobie zajmie
    to tylko chwilkę a mi pomoże w badaniach do pracy magisterskiej. Z góry
    dziękuje.