PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop za prace w swieto, a chorobowe. › Re: Urlop za prace w swieto, a chorobowe.
    From: g...@p...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urlop za prace w swieto, a chorobowe.
    Date: Tue, 19 May 2009 05:55:22 -0700 (PDT)

    On May 19, 2:34 pm, Herald <h...@o...eu> wrote:
    > Dnia Tue, 19 May 2009 05:11:44 -0700 (PDT), g...@p...pl napisał(a):
    >

    > Czyli wynika z tego tłumaczenia że taki jest wasz harmonogram pracy
    > (zresztą parę dni temu pytałem o wasz harmonogram!!)
    > Pomijam kwestię "rozpisania tego" i podania do informacji np. na tablicy
    > ogłoszeń czy w inny przyjęty sposób w waszej firmie.

    Tablica ogloszen polegala na wyslaniu maila do wszystkich
    zainteresowanych.
    Dostalismy go stosunkowo niedawno, bo 20 kwietnia. Przedtem w tym
    okresie rozliczeniowym nie bylo dni, ktore trzeba bylo jakos
    specjalnie
    omawiac.

    > Wobec powyższego, 1 maj kiedy to byłeś na ZLA był dniem zwykłym/
    > czarnym/roboczym.
    > 4 maj jest dla was świętem/niedzielą/wolnym dniem.
    >
    > Nie musisz wypisywać karty urlopowej.
    >
    > A teraz spójrz na cały flejm. Gdybyś chociaż na mój post odpisał rzeczowo
    > tak jak teraz - nie byłoby tematu. Dopiero polemika z mojej i Marudy strony
    > wniosła merytoryczny aspekt do dyskusji.
    > Tyle że on opierał się na .... abstrakcji - a Maruda i ja na zdrowym
    > rozsądku i ... KP :)- >

    Fakt, pytales o harmonogram pracy, ale jakos ten watek nie zostal
    pociagniety.
    Racja, moznaby ta dyskusje skrocic mocno, gdyby to wtedy wyplynelo.

    Proboje sobie teraz pozbierac fakty, bo czeka mnie jeszcze przeprawa
    z kadrami. Powoluja sie na jakas ekpertyze, ktorej jednak nie moge sie
    doczekac (prosilem o przeslanie).

    Musze sobie podsumowac dyskusje, zeby wyciagnac z niej argumenty,
    na ktorych bede sie opieral.

    Mysle, ze bede dalej potrzebowal Waszej pomocy, za ktora zreszta
    bardzo dziekuje.

    KM.