PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop za prace w swieto, a chorobowe. › Re: Urlop za prace w swieto, a chorobowe.
    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urlop za prace w swieto, a chorobowe.
    Date: Tue, 19 May 2009 14:34:05 +0200

    Dnia Tue, 19 May 2009 05:11:44 -0700 (PDT), g...@p...pl napisał(a):

    > Mam jednak chwile, przetlumacze wiec sens tego co powyzej
    >
    > " 1 Maja jest polskicm swietem, a 4 maja irlandzkim.
    > 1 maja jest normalnym dniem roboczym wiec wymagamy aby
    > pracownicy pracowali tego dnia.
    > 1 maja mozna wziac urlop wypoczynkowy na ogolnych
    > zasadach urlopowych.
    > 4 maja ma byc dniem wolnym w zamian za 1 maja.
    > Jako, ze pracodawca wyznacza ta zamiane, dodatkowe
    > 0,5 dnia wolnego musi byc wybrane w ciagu okresu
    > rozliczeniowego"
    >
    > To tlumaczenie cytatu z oficjalnego komunikatu firmy,
    > dalej byla mowa o kolejnych podobnych przypadkach
> [...]

    Czyli wynika z tego tłumaczenia że taki jest wasz harmonogram pracy
    (zresztą parę dni temu pytałem o wasz harmonogram!!)
    Pomijam kwestię "rozpisania tego" i podania do informacji np. na tablicy
    ogłoszeń czy w inny przyjęty sposób w waszej firmie.
    Wobec powyższego, 1 maj kiedy to byłeś na ZLA był dniem zwykłym/
    czarnym/roboczym.
    4 maj jest dla was świętem/niedzielą/wolnym dniem.

    Nie musisz wypisywać karty urlopowej.

    A teraz spójrz na cały flejm. Gdybyś chociaż na mój post odpisał rzeczowo
    tak jak teraz - nie byłoby tematu. Dopiero polemika z mojej i Marudy strony
    wniosła merytoryczny aspekt do dyskusji. Zauważ jak od wczoraj 'ucichł
    jotte", mimo że czytał ten wątek bo w innych odpisywał :)
    pewnie teraz zacznie ryczeć ' a nie mówiłem" :)
    Tyle że on opierał się na .... abstrakcji - a Maruda i ja na zdrowym
    rozsądku i ... KP :)