PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop wypoczynkowy › Re: Urlop wypoczynkowy
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: A Tennyson <tennyson@b*eh*ap*e.biz>
    Subject: Re: Urlop wypoczynkowy
    Date: Sat, 4 Aug 2007 10:57:33 +0100

    On Fri, 27 Jul 2007 23:21:55 +0200, Kaizen wrote:

    > Pięknego dnia Fri, 27 Jul 2007 23:06:02 +0200, eth_0 <b...@b...br>
    > zakodował:

    > Błąd pracodawcy, że na coś takiego pozwolił - w razie kontroli może
    > dostać karę. Ale mało kto się tym przejmuje.

    Na co pozwolił? Na wykorzystanie urlopu, czy na to, że żadna z jego
    części nie obejmowała kolejnych 14 dni? Nie widzę podstawy prawnej
    nałożenia kary. Możesz podać treść któregoś z art. 281 - 283 k.p.,
    z którego wynikałaby odpowiedzialność pracodawcy za wykroczenie
    przeciwko prawom pracownika w opisanej powyżej sytuacji?

    --
    "I the heir of all the ages, in the foremost files of time"

    Locksley Hall by Alfred, Lord Tennyson