PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop wypoczynkowy › Re: Urlop wypoczynkowy
  • Data: 2007-07-27 22:24:07
    Temat: Re: Urlop wypoczynkowy
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Kaizen nabazgrolił na ekranie:

    > Pięknego dnia Fri, 27 Jul 2007 23:06:02 +0200, eth_0 <b...@b...br>
    > zakodował:

    > Błąd pracodawcy, że na coś takiego pozwolił - w razie kontroli może
    > dostać karę. Ale mało kto się tym przejmuje.

    Ja bym tu dyskutowała. A co jak pracownik nie chce? Bo naprzykład studiuje
    i chciałby mieć piątki wolne? I cyka tym urlopem po parę dni.
    Rozważ tak: KP określa minimum, pracodawca może dać pracownikowi lepiej.
    Urlop na żądanie wynosi 4 dni, a co jak pracodawca zechce dać pracownikowi
    możliwość 20 dni urlopu na żądanie? Albo inny przykład, pracownik
    to 'pijaczek' ale nie ma innych osób chętnych do zatrudnienia. I co któryś
    poniedziałek szef ma telefon, że ten pracownik chciałby urlop na żądanie.
    Pracodawca się godzi na taki urlop - nawet jak to 15-raz w tym roku.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --