PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop po licencjacie - pytanko c.d. do poprzednich wątków

  • 1. Data: 2003-08-04 08:16:36
    Temat: Urlop po licencjacie - pytanko c.d. do poprzednich wątków
    Od: "Fazero" <f...@W...pl>

    Witam
    Dowiedziałem się w archiwum że po studiach zalicza się 8 lat do stażu.
    Z tego względu że licencjat też się wlicza czyli jeśli swojemu pracodawcy
    przedstawie tylko
    dyplom licencjata i będę pracował jeszcze 2 lata wtedy będzie mi
    przysługiwał 26 dniowy urlop.
    Jednak teraz dalej studiuje na studiach magisterskich, ale jeśli swojemu
    pracodawcy nie przedstawie
    po skończeniu dyplomu czyli po 2 latach od ukończenia licencjata, czyli będe
    kożystał z opisanej już opcji:
    licencjat (8 lat) + 2 lata pracy = 26 dni urlopu.
    Czy nie jest to niezgodne z przepisami?
    Czy mogę tak to zrobić ?

  • 2. Data: 2003-08-04 08:46:02
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Fazero" <f...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przedstawie tylko
    > dyplom licencjata i będę pracował jeszcze 2 lata wtedy będzie mi

    Dy[plom licencjata do dyplom ukonczenia studiow wyzszych, wiec legalnie
    nalezy Ci sie "na dzien dobry" 20 dni urlopu.
    jesli po licenjcacie zaczynasz prace to juz pozniej zadnych dowodow
    ukonczenia magisterki przedstawiac nie musisz ( do celow urlopowych
    oczywiscie), bo od momentu rozpoczecia pracy i jednoczesnej nauki sam
    decydujesz czy do urlopu ma Ci sie liczyc praca czy szkola - korzystaniejsza
    jest szkola.
    studia wyzsze sie nie sumuja wiec nawet jesli skonczysz jescze kilka roznych
    studiow to i tak liczy Ci sie tylko 8 lat.

    m.

  • 3. Data: 2003-08-04 08:50:22
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    > kożystał z opisanej już opcji:
    > licencjat (8 lat) + 2 lata pracy = 26 dni urlopu.

    Powinnaś przedstawić dyplom licencjacki pracodawcy, zaliczą Cię do osób które
    ukończyły studia wyższe i będą na Ciebie "lepszym" okiem patrzeć. Może w niędzy
    czasie wyznaczą Cię na wyższe stanowisko na którym potrzebne są wyższe studia.
    Możesz nie przedstawiać dyplomu licencjaciego a dopiero mgr. bo urlop 26 dniowy
    zbiegnie się z uzyskaniem mgr - tak piszesz. Decyzja należy do Ciebie.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2003-08-05 13:26:25
    Od: "sunnypol" <s...@i...pl>

    W tamtym roku obroniłam licencjat, i od 3 lat pracuje na pełny etat. Czy
    należy mi sie 20 czy 26 dni?
    Obecnie jestem na uzupełniających
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-08-05 18:48:38
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    > W tamtym roku obroniłam licencjat, i od 3 lat pracuje na pełny etat. Czy
> [...]
    Z tego co piszesz to 26 dniowy wymiar urlopu nalezy Ci się od ubiegłego roku to
    nie znaczy że całe 26 dni, bo nie wiem w jakim miesiącu dostarczyłaś dyplom do
    kadr jezeli np.w lutym ubr lub w innym miesiącu to należy Ci się urlop
    uzupełniający. Natomiast od stycznia tego roku już całe 26 dni. Nikt Ci łaski
    nie robi.Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2003-08-05 20:13:15
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    sunnypol napisał:

    > W tamtym roku obroniłam licencjat, i od 3 lat pracuje na pełny etat. Czy
    > należy mi sie 20 czy 26 dni?
    > Obecnie jestem na uzupełniających

    To masz - staż ze szkółki i staż pracy jako różnicę pomiędzy terminem
    ukończenia szkółki i dniem obecnym, czy 9 lat. Zgadnij. ;)

    Flyer

  • 7. Data: 2003-08-06 09:49:30
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    > sunnypol napisał:

    > To masz - staż ze szkółki i staż pracy jako różnicę pomiędzy terminem
    > ukończenia szkółki i dniem obecnym, czy 9 lat. Zgadnij. ;)

    dokladnie tak.
    9 lat.

    m.