PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop po licencjacie - pytanko c.d. do poprzednich wątków › Re: Urlop po licencjacie - pytanko c.d. do poprzednich wątków
    From: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urlop po licencjacie - pytanko c.d. do poprzednich wątków
    Date: Mon, 4 Aug 2003 10:46:02 +0200

    Użytkownik "Fazero" <f...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:bgl52a$38$1@SunSITE.icm.edu.pl...
    > Witam
    > Dowiedziałem się w archiwum że po studiach zalicza się 8 lat do stażu.
    > Z tego względu że licencjat też się wlicza czyli jeśli swojemu pracodawcy
    > przedstawie tylko
    > dyplom licencjata i będę pracował jeszcze 2 lata wtedy będzie mi
    > przysługiwał 26 dniowy urlop.

    Dy[plom licencjata do dyplom ukonczenia studiow wyzszych, wiec legalnie
    nalezy Ci sie "na dzien dobry" 20 dni urlopu.
    jesli po licenjcacie zaczynasz prace to juz pozniej zadnych dowodow
    ukonczenia magisterki przedstawiac nie musisz ( do celow urlopowych
    oczywiscie), bo od momentu rozpoczecia pracy i jednoczesnej nauki sam
    decydujesz czy do urlopu ma Ci sie liczyc praca czy szkola - korzystaniejsza
    jest szkola.
    studia wyzsze sie nie sumuja wiec nawet jesli skonczysz jescze kilka roznych
    studiow to i tak liczy Ci sie tylko 8 lat.

    m.