PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop.. jak to wlasciwie jest.

  • 1. Data: 2002-12-09 12:56:52
    Temat: Urlop.. jak to wlasciwie jest.
    Od: "Michal Feldmann" <m...@a...pila.pl>

    Witam.
    Jak to wlasciwie jest z tym urlopem.. ?

    Zaczalem prace ( pierwsza praca po Liceum) w polowie maja tak wiec pracuje
    juz dluzej niz 6 miesiecy..
    Czy przysluguje mi jakis urlop do konca tego roku? jesli tak to ile ?

    I jesli go niewykorzystam to czy bede mogl go wykorzystac w nastepnym roku ?

    Z gory dziekuje za odpowiedz

    Michal F.

  • 2. Data: 2002-12-09 13:23:16
    Temat: Re: Urlop.. jak to wlasciwie jest.
    Od: Aleksandra <a...@u...com.pl>

    Michal Feldmann wrote:

> [...]
    > juz dluzej niz 6 miesiecy..
    > Czy przysluguje mi jakis urlop do konca tego roku? jesli tak to ile ?

    Prysługuje Ci 1/2 normalnego wymiaru. Jesli
    skonczyłes dotychczas jedynie liceum (4 lata), to
    w tej chwili masz 9 dni urlopu. Gdy minie
    kolejnych 6 miesięcy (a więc razem 12m-cy, czyli w
    maju) - kolejne 9.
    A potem to już każdego 1 stycznia nowy, cały,
    niedzielony urlop.

    > Z gory dziekuje za odpowiedz

    Proszę :-)
    Aleksandra