PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop bezpłatny › Re: Urlop bezpłatny
    From: "ehh" <e...@...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urlop bezpłatny
    Date: Tue, 20 Feb 2007 17:22:35 +0100

    > Chodzi mi , czy mogą mnie nie przyjąć ponownie do pracy. O dofinansowaniu
    > już rozmawiałem rozpoczynając studia i nic z tego. Dofinansowania dostali
    > ci, którzy kończyli licea ogólnokształcące w 1,5 roku. Jest to firma
    > państwowa i podwyższanie kwalifikacji jest trochę na niekorzyść mojego
    > przełożonego. On jest ślusarz spawacz a je technik telekomunikacji i to go
    > boli, a za 840zł. miesięcznie trochę ciężko jest przeżyć a co dopiero
    > studiować.

    To co Ty tam robisz ? sprzątasz ;) ?
    wiesz jeśli skończysz tą inżynierie oprogramowania to będziesz dalej
    chciał pracować w firmie, która płaci 840zl ? IMHO daj sobie spokój nie
    przyjmą
    cię to ich strata, przecież to są śmieszna pieniądze. Jedź, zarób
    na rok w przód (12x840zl) + na studia i po powrocie szukaj uczciwego
    pracodawcy. IMHO oczywiście bo nie znam dokładnie sytuacji