PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa-zlecenie w czasie urlopu

  • 1. Data: 2004-05-28 09:12:25
    Temat: Umowa-zlecenie w czasie urlopu
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Mam pytanie w imieniu kolegi.
    Czlowiek pracuje w zakladzie jako konserwator - automatyk
    urzadzen chlodniczych i wie ze zaklad pracy zatrudnia w czasie
    wakacji na umowe zlecenie dozorcow, poniewaz dozorcy etatowi
    czesto w tym czasie biora sobie urlopy a nie ma ich kim
    zastepowac.
    I teraz pytanie.
    Czy moj automatyk chcac sobie dorobic w czasie uropu, moze
    zglosic sie do kadr z checia pracy na umowe-zlecenie jako dozorca
    przez 2-3 tygodnie w tym samym zakladzie pracy? Czy tez swoj
    urlop musi bezwzglednie przeznaczyc na odpoczynek. Interesuja
    mnie glownie prawne regulacje zakazujace lub dopuszczajace
    dodatkowe zatrudnienie w takiej sytuacji.
    Pozdrawiam
    VomitroN

  • 2. Data: 2004-05-29 09:00:10
    Temat: Re: Umowa-zlecenie w czasie urlopu
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > mnie glownie prawne regulacje zakazujace lub dopuszczajace
    > dodatkowe zatrudnienie w takiej sytuacji.

    Jak zostanie wykorzystany urlop przez pracownika to jego indywidalna sprawa.Nie
    widzę przeszkód aby go zatrudnić.Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-06-03 09:43:13
    Od: "Leokadia Rybczyńska" <l...@d...pl>

> [...]
    > mnie glownie prawne regulacje zakazujace
    lub dopuszczajace
    > dodatkowe zatrudnienie w takiej sytuacji.

    Odpowiedź:
    Może sobie dorobić- fakt. Nie ma
    przeszkód. ( Umowy zlecenia podlegają składkom ZUS-im niezależnie od
    umowy na czas nieokreślony))

  • 4. Data: 2004-06-03 10:48:46
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    a umowa - zlecenie w czasie zwolnienia lekarskiego? wchodzi w gre?

    pozdrawiam,

    K.

  • 5. Data: 2004-06-04 19:17:43
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Karmakoma" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > a umowa - zlecenie w czasie zwolnienia lekarskiego? wchodzi w gre?

    Zdecydowanie nie wchodzi.

    wa