PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa zlecenie - kiedy mozna zerwac ?! › Re: Umowa zlecenie - kiedy mozna zerwac ?!
  • Data: 2003-07-20 22:27:16
    Temat: Re: Umowa zlecenie - kiedy mozna zerwac ?!
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    A u mnie w firmie nagminnie podpisuja umowę zlecenie, mimo że powinna być de
    facto umowa o pracę i kiedy im się nie spodoba mówią do widzenia bez żadnego
    poważnego powodu i to z dnia na dzień.
    Ja też jejstem zatrudniona na umowę zlecenie i kiedy znajdę nową pracę, tak
    samo pożegnam się z dnia na dzień i nic mi nie mogą zrobić.