PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa zlecenie - kiedy mozna zerwac ?! › Re: Umowa zlecenie - kiedy mozna zerwac ?!
  • Data: 2003-07-17 20:08:43
    Temat: Re: Umowa zlecenie - kiedy mozna zerwac ?!
    Od: "zoltek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janet" <j...@v...gate.pl> napisał w wiadomości > A co
    to jest WAZNY POWOD ??
    > Czy znalezienie pracy na stale moze byc takim powodem ??
    >
    > Pozdrawiam
    > Janet

    Dla ciebie to ważny powód, dla pracodawcy?, zależy na ile i jak szybko
    znajdzie kogoś kto ciebie zastąpi. To są właśnie nie niedoskonałości
    przepisów i wszystko zaczyna zależeć od czyjegoś widzi mi się. Nie umiem
    odpowiedzieć na to pytanie :(
    A może w tej sytuacji, jeśli spodziewasz się stałego zatrudnienia u kogoś
    innego, zawrzyj umowę tylko na miesiąc (motywacja - najpierw sprawdzcie czy
    jestem dobra, po co wzajemnie wiązać sobie ręce)
    JO