PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o pracę - wypowiada się pierwszą czy ostatnią ? › Re: Umowa o pracę - wypowiada się pierwszą czy ostatnią ?
    From: "Arjano" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umowa o pracę - wypowiada się pierwszą czy ostatnią ?
    Date: Sun, 2 Apr 2006 16:23:43 +0200

    Użytkownik "Gracjan Abakanowski" <g...@y...com> napisał w wiadomości
    news:e0jh3c$gjq$1@news2.ipartners.pl...

    > Z treści Twojego "szybkiego pytania" wynika pewna niekonsekwencja, być
    > może spowodowana pośpiechem. ;)
    > Otóż nie wiem, czy chcesz umowę o pracę wypowiedzieć, czy rozwiązać ją na
    > mocy porozumienia stron.

    Rozwiązać umowę na mocy porozumienia stron. Zrobiłem tak: napisałem do
    pracownika ofertę, z zapytaniem, czy zgodzi się na rozwiazanie umowy o pracę
    na zasadzie porozumienia stron. Miał tydzień na decyzję. Po tygodniu zwrócił
    mi pismo z pisemną odpowiedzią, ze zgadza się. Wobec tego napisałem pismo,
    że porozumiewamy sie dnia tego i tego i za miesiąc, w momencie zaamkniecia
    firmy umowa wygasa. I podpisalismy je.

    Chyba dobrze, co ? Jest dokumentacja papierowa, zresztą ci pracownicy to do
    rany przyłóż, martwią się, że i pracowdawca zostaje na lodzie. Ale cóż
    zrobić, takie życie. O konieczności zamknięcia firmy wiedzieli mniej więcej
    wszyscy od roku..

    pozdrawiam i dziękuję

    Arjano