PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o pracę - wypowiada się pierwszą czy ostatnią ? › Re: Umowa o pracę - wypowiada się pierwszą czy ostatnią ?
  • Data: 2006-03-31 19:01:25
    Temat: Re: Umowa o pracę - wypowiada się pierwszą czy ostatnią ?
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:e0jtqe$oe5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    exit <josh11(antyspam)@wp.pl> pisze:

    > BTW zwyczajowo wole korzystac z prawa pracy niz z Google......

    No dobrze, ale w googlach jest masa stron prawniczych lub stworzonych na
    bazie przepisów prawnych, na których to stronach operuje się właśnie
    terminami prawniczymi.
    A ciachając poniższe - gdzie w owym tekście (lub gdziekolwiek indziej) jest
    powiedziane/napisane, że porozumienie to nie może być nazwane aneksem do
    umowy o pracę?
    Rozumiem, że wszystkie aneksy do umowy o pracę, z którymi miałam do
    czynienia do tej pory (a było ich kilka sporządzanych przez niezależne od
    siebie firmy) nie mają mocy prawnej, ponieważ w nagłówku widniało "Aneks do
    umowy o pracę z dnia xx.xx.xx"? Poważnie pytam.

    --
    Nixe