PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o pracę - wypowiada się pierwszą czy ostatnią ? › Re: Umowa o pracę - wypowiada się pierwszą czy ostatnią ?
  • Data: 2006-03-30 05:54:10
    Temat: Re: Umowa o pracę - wypowiada się pierwszą czy ostatnią ?
    Od: "Tomasz Czupryński" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arjano" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e0ekqj$28$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Nikiel ;-)" <n...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Wszystkie były na czas nieokreślony. Ale np. pracownik wyszedł za mąż :-)
    > i zmienił nazwisko i dostał nową umowę "z dniem 01.01.XXX zatrudniam panią
    > jako i ..." i podwyżkę itp.
    >
    > Więć wypowiadam ostatnią, prawda, to logiczne.
    >
    > pozdr
    > Arjano
    Dlaczego dostał nową umowę. Trzeba było dołączyć akt zawarcia związku,
    zaktualizować dane w systemie kadrowo-płacowym. A jak zmienił miejsce
    zamieszkania to aneksik i po kłopocie.
    Dla mnie pracownik ma dwie umowy wiec trzeba wypowiedziec mu dwie. Brak tu
    logiki. Zreszta na czas nieokreslony musi byc podana przyczyna, okres
    wypowiedzenia jest 3 miesieczny.
    Ciezka sprawa bo jak pracownik pojdzie do sadu pracy z jedna umowa bo
    rozwiazales mu tylko ta ostatnia to kicha. Trzeba pogadac z pracownikiem.
    Pozdrawiam.