PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o prace... › Re: Umowa o prace...
    From: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umowa o prace...
    Date: Fri, 08 Jul 2005 19:31:52 +0200

    Immona napisał(a):

    > A wiesz moze, jak traktowana jest sytuacja, kiedy w umowie na czas
    > okreslony>6 mies. jest zapisany dluzszy termin wypowiedzenia niz te 2
    > tygodnie? Obowiazuje zawarty w umowie, obowiazuja 2 tygodnie czy nie ma
    > mozliwosci wypowiedzenia?

    Ha, na razie nie wiem, jedyne co mogę obiecać, to to, że postaram się
    dowiedzeć, ale właśnie zaczyna mi się urlop, więc może to potrwać.
    ZTCP była na grupie dyskusja na ten temat, nie pamiętam jednak czy
    doszło do konkretnych ustaleń - czyli raczej nie doszło.
    A *MSZ* to obowiązują dwa tygodnie, ponieważ strony przewidziały w
    umowie możliwośc jej wcześniejszego rozwiązania za wypowiedzeniem i
    tylko niewłaściwie oznaczyły okres tego, więc mamy tu postanowienie
    umowy tylko w części niezgodne z obowiązującym prawem - więc nieważne w
    _tej_ części - więc obowiązują terminy KP (2tyg). Tyle mały Jasio.
    Z drugiej strony tutaj (na dole strony)
    <http://www.brpo.gov.pl/index.php?poz=220&id=22>
    pani pisze, że musi być spełniony warunek dwutygodniowości, żeby w ogóle
    zapis o możliwości wypowiedzenia był ważny.

    pozdrawiam

    Zbyszek