PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o dzieło - a oprogramowanie

  • 1. Data: 2005-06-29 09:21:06
    Temat: Umowa o dzieło - a oprogramowanie
    Od: "zch28" <zch28@_w_p.p_l>

    Czy zaprojektowanie np. ulotki reklamowej w formie umowy o dzieło pociąga za
    sobą obowiązek posiadania prywatnego oprogramowania.
    Zlecający-firma ma oprogramowanie, nie ma jeszcze lokalu.
    Na razie nie będę u niego na etacie.
    Będę jedyną osobą która to robi.
    Teoretycznie 1 oprogramowanie, 1 komputer, 1 użytkownik.
    Czy w związku z umową o dzieło może ktoś się do mnie przyczepić?

    Pozdrawiam
    zch28___wp.pl

  • 2. Data: 2005-06-29 13:32:47
    Temat: Re: Umowa o dzieło - a oprogramowanie
    Od: "Jarod" <b...@g...pl>

    > Czy w związku z umową o dzieło może ktoś się do mnie przyczepić?

    W umowie dosc czesto jest taki zapis "oswiadcza, ze wykonal dzielo bez
    naruszania praw autorskich". Jesli uzywasz oprogramowania ktorego firma Ci
    nie dostarczyla tylko jakies tam sciagniete z netu albo crack-owane w celach
    zarobkowych to mozesz miec klopot z wytlumaczeniem sie z braku licencji
    gdyby Cie ktos przylapal. Ale jesli to robota jednorazowa to raczej szanse,
    na wpadke male...
    Jarod