PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o dzieło › Re: Umowa o dzieło
    From: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umowa o dzieło
    Date: Tue, 3 Nov 2009 18:25:50 +0100

    Użytkownik " Afro" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hcmec6$c1c$1@inews.gazeta.pl...

    > Niedługo zamierzam podpisać umowę o dzieło. Przedmiotem umowy będzie
    > wykonanie przeze mnie pewnego urządzenia.

    Jeśli nie robiłeś takich rzeczy wcześniej, najpierw dokładnie ustal w
    umowie, co urządzenie ma robić, w jaki sposób zostanie to potwierdzone
    (odebrane), jaki będzie tryb wprowadzania poprawek i na czym będzie
    polegać gwarancja, bo możesz w ogóle żadnej kasy nie zobaczyć (a ściślej
    całą zarobioną kasę wydasz na użeranie się ze zleceniodawcą), BTW 600PLN
    to chyba za jakiś niewielki drobiazg. Jeśli klient uchyli się od
    jednoznacznych odpowiedzi na te pytania - zrezygnuj.
    UWAGA: jeśli jest to jakieś urządzenie związane, choćby pośrednio, z
    bezpieczeństwem i podpadające pod jakieś poważniejsze normy (wystarczy, że
    będzie to np. urządzenie elektryczne zasilanie z sieci) - odradzam w ogóle
    bawienie się w umowę a być może i w urządzenie. Ewentualnie umowa może być
    na coś innego.
    A co do zakupu elementów tylko tak jak pisze Jackare - faktury na
    zamawiającego.

    e.