PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa na czas okreslony, praca zdalnie - problemy › Re: Umowa na czas okreslony, praca zdalnie - problemy
    From: "e" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umowa na czas okreslony, praca zdalnie - problemy
    Date: 20 Nov 2006 21:04:31 +0100

    > Racja, niestety nie bylo. Myslalem, ze decyzje szybko zapadna i bedzie albo
    > w jedna albo w druga strone.

    Przed sporządzeniem aneksu nawet powineś był zażądać pobieżnych warunków nowego
    sposobu
    wykonywania pracy na piśmie pierwszego dnia października. Jak nie otrzymałeś takiego
    dokumentu, to
    jak już Jakub stwierdził, zaprzestałeś wykonywania swoich obowiązków.

    Widać Twój szef nie jest słowny - może pomyśl o zmianie pracy? Albo jak Twojemu
    pracodawcy zależy
    jednak na Tobie, to może wynegocjuj wynagrodzenie za listopad w dwukrotnej wysokości?
    Ot co.
    Programista potrafi. ;)

    > Ale i tak w aneksie zmianie od 1 listopada ulegl tylko wymiar godzinowy. Nie
    > ma zadnej wzmianki o tym, ze jest to praca zdalna. Mowilem o tym szefowi,
    > ale stwierdzil, ze on nie wiem jak do tego podejsc, a jak nie bede wykonywal
    > swojej pracy to po prostu mnie zwolni. Kadrowa stwierdzila, ze tez nie wie
    > jak to zapisac. Obawialem sie, ze moze byc pozniej z tym problem.

    Słusznie, że się obawiasz z takim szefem. A może Ty spiszesz umowę tak, jak Ty to
    widzisz i
    przedstawisz mu do podpisania. Tylko najpierw uzyskaj u niego zamówienie na swoją
    robotę księgową
    i wystaw mu na to rachunek. A jak nie, to nie możecie wejść w stosunek pracy. ;) KP
    specyfikuje, jakiego
    opisu pracy wymaga się od umowy i umowę zgodną ze stanem faktycznym trzeba
    sporządzić.

    > Nie wykonywalem swojej pracy, bo nie mialem zorganizowanego "stanowiska"
    > pracy przez to, ze szef nie wiedzial co mam robic i nie dostarczyl
    > potrzebnych rzeczy. Dopiero w chwili podpisania aneksu (20 pazdziernika),
    > dostalem ogolne polecenia i moglem zaczac cokolwiek robic (chociaz i tak w
    > dalszym ciagu nie znam konkretow). Od 1 listopada moja sytuacja dalej jest
    > taka sama (tak jak napisalem wyzej), wiec w razie czego pracodawca moze w
    > swietle prawa nie wyplacic mi wynagrodzenia? Bo przeciez nie bede
    > przychodzil do pracy do siedziby firmy.

    Moim zdaniem to wielce prawdopodobne po październikowym jego wybryku.