PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmiejętności sekretarek. › Re: Umiejętności sekretarek.
    From: "PawełW" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umiejętności sekretarek.
    Date: Sat, 28 Jun 2003 10:14:52 +0200

    > Dokładnie jak piszesz.
    > Z jedną tylko drobną różnicą, którą jest dobrze zauważyć przed wysłaniem
    > tekstu do gazety.
    > Otóż marny to murarz, który jest murażem.
    > Co tu mówić o obsłudze komputerów, jeżeli problemy powstają już na etapie
    2
    > klasy podstawówki.
    > I nie piszcie, proszę, że się czepiam - bo język polski to trudna rzecz
    ale
    > jednocześnie rzecz podstawowa dla osób składających teksty do gazet.
    > Pozdrawiam i więcej pokory

    Dobra, zrobiłem głupi błąd ortograficzny i co? To zmienia sens całego
    wątku?. Akurat jestem takzwanym technicznym i co mam się speszyć. Oddaj
    tekst z błędami ortograficznymi do dowolnej firmy która go poskłada i
    zapłać za składanie bez korekty - jak będzie błąd w tekście źródłowym to i
    będzie w druku. Składacze nie ingerują w tekst który łamią, chyba że zobaczą
    jakiś błąd przypadkiem. Gdybym ja pisał lub przepisywał artykuł do gazety to
    bym go 2 razy sprawdził. A niektórzy ludzie nawet nie reagują na
    podkreślenia w programie do pisania.

    PawełW.