PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmiejętności sekretarek. › Re: Umiejętności sekretarek.
    From: "PawełW" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umiejętności sekretarek.
    Date: Fri, 27 Jun 2003 21:21:15 +0200

    Użytkownik "KK" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:bdhful$663$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > CZy wy nie macie moji drodzy nic innego do roboty tylko grymaszenie i
    > rozwodzenie się nad tym ilekto spacji postawił a kto wstawił tabulatora a
    > kto enter itp, itd. Jakaś męska menopauza?
    > Wielcy Panowie fachowcy, specjaliści od Worda ...A co umiecie jeszcze
    oprócz
    > omawianego worda?

    Brawo proszę pani tylko nie łapie pani do końca intencji tego "żalenia" otóż
    ja nie mam zamiaru pracować o ileś tam godzin dłużej łamiąc tekst do gazety
    bo pani X zatrudniona na etacie sekretarki (bądź pan) nie zna podstaw
    Worda. Pomijam fakt iż przygotowaniu tekstu ze spacjami zajmuje trochę
    więcej czasu niż z prawidłowym formatowaniem.
    Co do fachowości to muraż musi umieć murować, a sekretarka pisać dokumenty
    bo to chyba jedna z podstawowa czynność dla której powstało jej stanowisko
    pracy inaczej oboje nie powinni nazywać siebie ani murażem ani sekretarką.

    Pozdrawiam
    PawełW.