PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmiejętności sekretarek. › Re: Umiejętności sekretarek.
    From: "Nuori76" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umiejętności sekretarek.
    Date: Fri, 27 Jun 2003 16:02:26 +0100

    > Casem nie mają nawet na czym! W jednej z pracowni komputerowych, na
    takiej
    > jednej uczelni, sprawne były 3 komputery z 9 i co miała przy nich się
    > nauczyć 12 osobowa grupa???
    > Poza tym czepiacie się drobiazgów! Każdy pisze jak mu wygodnie i szybciej!
    > co poza liczeniem spacji i wstawianiem tabulatorów umiesz w wordzie
    > zrobic??? Jeśli uważasz, że to to takie ważne, to zachęcan do odwiedzenia
    > czasem chatów. Tam jest ciekawy język, jakby nasz ale nie do końca.
    > Zamiast się tu rozwodzić weż się do roboty!

    Chciałem tylko napisać że koleżanki i koledzy piszą w swoich CV - "bardzo
    dobra znajomość MS Word" - a w przygotowanym w tymże edytorze CV np.
    justowanie jest uzyskane dzięki 'spacjom' - jak nie umiecie dobrze Worda czy
    czegoś innego to nie piszcie, że umiecie bo dyskredytujecie się w oczach
    pracodawców !!

    Pozdrawiam
    PiotrP