PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmiejętność logicznego myślenia i czytania ze zrozumieniem. › Re: Umiejętność logicznego myślenia i czytania ze zrozumieniem.
    From: "Greg" <o...@o...op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umiejętność logicznego myślenia i czytania ze zrozumieniem.
    Date: Thu, 4 Nov 2004 16:51:24 +0100
    Sender: o...@o...pl@193.25.186.233

    Tomasz 'motto' Motyliński w
    news:gfrazglonott.bbcx16dsww46.dlg@40tude.net napisał(a):

    > W ofercie wyraźnie było napisane że prosimy o aplikacje w formacie
    > pdf. Ludzie tym czasem uparcie ślą w doc'ach.

    Tu zgoda :-)

    > Nikt nie pomyślał, że skoro chcemy pdf to być może nie używamy
    > Ms Office w firmie i nie interesuje nas informacja, że ktoś potrafi
    > się tym pakietem posługiwać.

    No szczerze pisząc to ja w takim podejściu jakie zaprezentowałeś nie
    potrafię dostrzec logiki ;-) Dla przykładu ja wykorzystuję pdf'y, ale to
    nie oznacza wcale, że w pracy nie używam pakietu Office :-) Przecież jedno
    drugiego nie wyklucza - inne zastosowania.

    > Poza tym sama treść i wygląd CV i LM sugeruje, że człowiek nie ma
    > pojęcia o tym o czym pisze. Większość ludzi sądzi, że jak opanuje
    > klikologię Windowsa i umiejętność pogrubiania tekstu w Wordzie to
    > mogą napisać że bardzo dobrze znają obsługę komputera i w szególności
    > program Ms Word.

    Przypominają mi się lekcje fizyki:
    - Co możecie powiedzieć o tym ciele?
    Ktoś się zgłasza:
    - Ono się porusza.
    - Względem jakiego układu odniesienia?

    I tutaj jest podobnie. Być może ci ludzie widzieli wokoło masę takich,
    którzy nie potrafili nawet podstaw :-) Moim zdaniem można tego w łatwy
    sposób uniknąć - napisać czego konkretnie się oczekuje, np. stosowania
    zaawansowanych formuł. Chociaż... przypuszczalnie będzie tak jak z jasnym
    określeniem formatu zapisu CV i LM ;-)

    > Najzabawniejsze jest to, że osoba pisze o bardzo dobrej znajomości
    > ww. produktów, a jej aplikacja wygląda tak nieestetycznie, że aż nie
    > chce się czytać (kompletnie niesformatowany tekst). Ehh szkoda słów.

    No właśnie - de gustibus non est disputandum ;-)

    pozdrawiam
    Greg