PracaGrupypl.praca.dyskusjeUkrywaj kwalifikacje i doświadczenie zawodowe... › Re: Ukrywaj kwalifikacje i doświadczenie zawodowe...
    From: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ukrywaj kwalifikacje i doświadczenie zawodowe...
    Date: Mon, 30 Jun 2003 15:58:54 +0000 (UTC)

    Kamil Paszkiewicz <k...@b...pl> napisał(a):

    > Szef: Mam tylko pewną obawę. Jesteśmy nastawieni raczej na
    > długofalową współpracę.
    > Ja: Ja również. Na jakiej podstawie sądzi pan, że nie?
    > Szef: Wie pan, pan mam za dobre kwalifikacje, pan będzie szukał
    > innej pracy i pójdzie pan tam, gdzie panu dadzą więcej. Ja nie mam
    > o to pretensji, tak po prostu jest.

    Po co zadawać dalsze pytania. Facet z którym rozmawiałeś był ewidentnym
    durniem i tyle. Świadczy o tym fakt, że przecież facet o niższych
    kwalifikacjach tez pójdzie tam, gdzie mu dadzą dużo więcej.
    Poza tym, ten półgłówek jest wyznawcą ideologii, że człowieka przy pracy
    trzymają tylko pieniądze (pewnie cały świat ocenia na podstawie swojego
    światopoglądu - to jest charakterystyczna cecha durniów). Facet nie rozumie,
    że jest wiele czynników, które powodują że ludzie trzymają się pracy i
    wykonują pracę dobrze. Moim zdaniem to bardzo kiepski szef i nie żałuj, że
    cię nie zatrudnili. Jak facet tak rozumuje, to pewnie cię wywali przy
    najbliższej okazji i zatrudni człowieczka, który zgodzi się za 100 złotych
    mniej.