PracaGrupypl.praca.dyskusjeUkrywaj kwalifikacje i doświadczenie zawodowe... › Re: Ukrywaj kwalifikacje i doświadczenie zawodowe...
  • Data: 2003-06-30 21:12:48
    Temat: Re: Ukrywaj kwalifikacje i doświadczenie zawodowe...
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "FX" <f...@p...onet.pl> wrote in message
    news:bdq6qn$stu$1@news.onet.pl...

    > Znaczy ze zna sie na zarzadzaniu jak krowa na hibernacji.

    Ależ skąd! Pan Szef pochwalił się, że całe życie handlował i on wie,
    że to samo można kupić za złotówkę albo za 100tys zł!! Pomyślałem
    wtedy "cholera, przede mną chyba ciężkie negocjacje". Owszem,
    najcieższe z dotychczasowych: gadał dziad do obrazu.... :-(

    [...]
    > Niestety - kultura zarzadzania (i wiedza praktyczna) stoi w wielu
    polskich
    > firmach na bardzo niskim poziomie.

    Powyższe i to, co wycięte niestety prawdą jest... Choćby głupi brak
    telefonu
    "zadzwonię o 16 z decyzją" i cisza... Nigdy nie myślałem o emigracji
    "za chlebem", ale chyba zacznę to rozważać...

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    Szukam pracy... Portfolio: http://kamillo.beep.pl