PracaGrupypl.praca.dyskusjeUWAGA SZUKAJACY PRACY › Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    From: "Alicja" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    Date: Mon, 12 May 2003 17:34:46 +0200

    Ogólnie-
    miło, że nie jestem osamotniona w swoich odczuciach.
    Mam ogólne wrażenie, że "poszukiwacze" (fajne słowo) nie zdają sobie sprawy,
    że o tym czy się nadają świadczy wszysko co robią.
    Czy mail jest pusty czy ktoś coś napisał? Jaka czcionka? Z jakiego łącza
    korzysta (bo to łatwo sprawdzić)? W jakim formacie wysyła? Czy jest LM i
    jaki? Jakie uprawia sporty? I uwaga.... czy i jak się udziela na grupach

    Wymówki są dla dzieci. U nas jest takie powiedzenie, że wymówka pokazuje
    cudze priorytety.
    "Poszukiwacze" to nie wyścig koni. Tu się liczy najlepszy. Szybko często
    znaczy źle:)

    Pozdrawiam pracodawców i "poszukiwaczy".