PracaGrupypl.praca.dyskusjeUWAGA SZUKAJACY PRACY › Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
  • Data: 2003-05-12 21:05:59
    Temat: Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) wrote in
    news:m2y91byiwj.fsf@pierdol.ninka.net:

    /ciach.../

    > nie no naprawde????
    >
    > przeciez to sa wiadomosci z lekcji matematyki ze szkoly podstawowej .
    > i ponoc w polsce mamy taki dobry poziom edukacji????

    Ta edukacja jest raczej na zasadzie : wykuj sie regulki (trudnej - stad mowi sie o
    wysokim
    poziomie ksztalcenia), odtworz ja mechanicznie w celu rozwiazania zadania, zdaj i
    zapomnij.

    Znalem sporo osob uwazanych za dobre z licealnej matematyki, ktore w zyciu nie
    dodalyby
    np. 120 + 253 w pamieci...

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.